Eilinen oli sadepäivä eikä tehtty mitään, kun taas tänään oli Roksulla Pori-päivä. Ensin kuudeks KoiraKioskille tottikseen. Portsu oli taitava. Alkuun seuraamisen alku oli liian innokas ja edisti. Tää johtui kai siitä, että vahvistan kontaktia sen istuessa perusasennossa ja sanon seuraa ja naksutan tuijotuksesta. Tätä kun vähensin, alkoi seuraamispaiklka olla alusta lähtien mun toivoma. Ei me pitkiä pätkiä tehty, mutta tätä ehkä sanoisin ekan kerran seuraamiseksi. :o) Lopetettiin pariin erinomaiseen pätkään ja lopuks hiukan hyppyä. Pippa teki pihassa mun jalkain väliin peruutusta. :o)

Siitä AgilitynLumoon eli toiseen Porin paikkaan. Roks oli intona ja teki hyvällä vauhdilla, mitä nyt taas joku hiukan pakkasi ohjauksellaan portsulaista häiriköimään. Mun pitää luottaa siihen. Esimerkiks lähdössä voin mennä aikalai sivulle ja sieltä juosta kohti kolmatta edstettä, ni silti Vonsp etsi hienosti esteet. :o) Valssin ajoitus mätti, mutta eiköhän se nyt hiukan selkeeentynyt mulle . Tero on tosi hyvä kommentoimaan, taidan toistaa itteäni ku siitä taas mainitsen. :o) Mun pitää ite juosta aika vauhtia ja määrätietoisesti, ni Roks on ihan eri koira. Uskomattoman hienosti se jaksoi taas kahdet harkat! :oD Pippaliini teki pihalla tokoa. Noutokapulan kanssa pelailu ei ollut multa fiksu valinta. Autossa odottaneesta koirasta kun pakkaa tulemaan kitinätyyppistä ääntä. Muutoin nouto erinomaista. Kiertämistä Pip teki namipurkin ympäri. Pysäytykset kiertämisen jälkeen seisomaan ja makaamaan kauniit. ;oD