Mulla on nyt syysloma, vasta viikon päästä maanantaina töihin. :o) Melkoinen stressi on ollut päällä ja tuntunut, että ei jaksa. Jospas nyt helppais. ;oD Tänään käytiin Tuulan kanssa tekemässä huomisaamuksi verijäljet. Pipalle ja Taralle tietty, mutta päätin ex tempore, että Rokki saa koklata ekan kertansa nyt. Olin meinannut vasta ensi keväänä, mutta aikaistin, koska ei väliä, vaikka pk- ja verijälki menisivät sen päässä hiukan sekaisin. Tuskin se koskaan menee pk-jälkikokeeseen, ihan turhaan kiusaisin sitä ampumisilla, jos se pelkää. Pk-jälkeä voi tehdä itsekin ja kokeisiin jos joskus halutaan, käy toko oikein hyvin. Jännä nähdä, mitä Rokkipokki huomenna sanoo, kun ohjaan pojan verijäljen alkukohtaan. :o)

Aiemmin unohdin kokonaan mainita, että Rokin luonnekuvaajina olivat Carina Timberg ja Riitta Liimatainen sekä testinohjaajana Heidi Kaatiala.

Mulla on suuria suunnitelmia lomaksi. ;o) Soittelen Kannon tilalle ja selvitän, josko sieltä saisi hankittua pari uutta lampaan taljaan auton perään lämmikkeiksi. :o) Ja mun tekis niin mieli hankkia koirusille joululahjoiksi uudet pannat Finngreyltä. Mustaan pantaan kunnon pehmustus ja jotain kivoja painokuvioita, ei timankeja. ;o) Ja jos saan aikaiseksi, olis kiva käväistä Puurijärvi-Isosuon kansallispuistossa koirusten kanssa, mut pelkään sen jäävän. Oliskohan siellä karpaloita!? ;oP Mulle vois tulla tappelu puolukkahirmun (=Pippa) kanssa, jos päästäis herkuttelemaan vielä puolukkaa paremmilla marjoilla. Ja muutoin Pipsunterin kasvattaja tullee käväisemään noin sadan kilsan päässä meistä, joten täytyy koittaa viedä Pisp näytille, kun onkin viime näkemästä hirveästi aikaa. :o)