Eilinen jä tämä päivä olivat tosi tehokkaat agipäivät. Lauantaina Lena veti harkat, ohjelmassa Eckerön tammikuun  kisojen maaottelurata. Jos oikein muistan, on samainen tuomari aussiemestiksissä toukokuussa. Rataa oli reippasti väljennetty, mutta silti aika sumppu. Hyvää harkkaa meille just tuollainen.
Onneton söhrö-Maria sanoi taas puolirumasti Pipalle sen juostessa puomin ulösmenon läpi ilman sovittua ja harjoiteltua pysäystä. Otettiin puomia jokunen kerta, pientä jarrua se pisti ennen ylösmenoa, siis liian ajoissa, mutta onneksi saatiin loistaviakin toistoja. Taas vaan Hossuun tahkomaan ja naksuttamaan ihania ylösmenoja :o) Mun heikkojen hermojen takia ei kontaktit voi ikinä alkaa sujua.

Tänään oli Salme meidän valmentajana. Ohjelmassa oli meille melkoisen sairaan vaikeaa asiaa eli harkattiin ajoitusta ja haltuunottoa. Pippa oli jälleen kerran aivan loistava, mun taituripupunen :o) Mun ajoitus mätti, kun piti saada koiksu kääntymään aidan takana. Sanon "tule" turhan ajoissa ja rima pakkaa tippumaan. Tuollaisia yksinkertaisia ajoituksia on harjoiteltava! Haltuunotossa sähellän, kun Pips satavarmaan haluais mun olevan rauhallisempi :o/ Käsien liikkeen pitää olla selkeän jatkuva eikä mariatyyppinen huitaisu!! Uskomattoman hienosti plikka tänään mua kuunteli, mää en silti luota sen kuuntelevan. Kisatilanteessa se on niin paljon kiihkeämpi, että epäilen korvattomuutta vaikka harkatessa onnaakin. Harjoitusta, harjoitusta.

Ottaa pattiin lumi!! Nyt olis kova hinku päästä kentälle testailemaan, pystyykö itsekseen tuota ajoitusta tekemään. Tekis niin mieli ;o) Hyvä reeni oli, lamppu syttyi mun hitaissa agiaivoissa jokusen kerran.

Rokkikin reenasi. Se koitti tassulla, miltä puomin pinta tuntuu sekä nautti pienen nakinpalan putken suulla ;oD