Kovin yllätyksellinen viikko, taas ihan sitä samaa. Pimeys pitää mua edelleen tehottomana. Hiekkakuoppalenkkeily jatkuu. Tänään oltiin Tuulan lagottosakin kanssa yhdessä käppäilemässä. Rokki oli vartin verran poissa jahtailemassa jotain. Luotan siihen nykyään hirveästi, mua ei huolestuttanut yhtään vaan tiesin sen tulevan takaisin. Ja sieltä se tuli kieli melkein maassa roikkuen. :o) Koko lenkin ajan tuli vettä/räntää ja mun housut oli märät, ois ollut varsin viluisa odotella suurta metsästäjää autolla, onneks palasi nopeasti. Kävelyillä oon melkein joka kerta piilotellut hanskoja ja pöhköt koirat tykkäävät kovin. ;oD

Keskiviikkona oltiin taasen AgilitynLumossa. Nyt oli taas tosi kiva rata, ku ei ollut niin hirvittävästi pyöritystä vaan sai edetäkin. :o) Unohdin radan vain kerran ja muutenkin meni tosi hyvin. Vieras koira oli katsojana ja Roks vähän vaan sen kohdalla hidasti, ei koittanut mennä katsomaan. Kontakteista mainittakoon, että kerran hilpasi puomille pysähtymäti, paha poro. Muutoin hienosti joka kontakti, keinukin tosi äijästi (tosin sen alla oli ensin pehmuste). Täydet kepit Pomppu pujotteli kolme kertaa, kaks kertaa oikeassa kädessä ja kerran vasemmassa. Jos ei lasketa mun ekaa söhröohjausta, niin Romppanen teki ne loistavasti. Muutamaa kohtaa ihan melkein hiottiin ja komeasti porosen mielenkiinto säilyi. Loistoharkka. :oD  Pippa oli tädillä hoidossa.

Koirilla pitäis olla enempi tekemistä. :o/ Tänäänkin pariin otteeseen oon istunut keittiössä kahvilla ja koiskut kantavat mulle vaikka mitä tavaraa ja roskaa, että saavat namia. ;oP Keräsin pyykkipojat pois narulta ja pistin olkkarin nurkkaan. Rokki on erikoistunut niitten noutoon, kun taas Pipan spesiaali ottaa mua vähän päähän. Pippis ottaa jostain nurkasta villakoiran ja onnellisena tulee vaihtamaan tätä pölykarvapalleroa namppaan. ;o& Vai mahtaako se kenties vihjailla jotain. :o/ Käväisin torstaina luovuttamassa verta ja myöhään illalla otin siteen pois käden ympäriltä, taisin pistää sen puoliunessa soffapöydälle ja unohtaa ihan. Senkin Pippa löysi ja vaihtoi herkkuun. :o)