Koirilla oli tänään hiukan laiska päivä, kun olin aamusta lähtein TVA Porin järkkäämässä tokossa sihteeröimässä. Kuuman sään takia vain lyhyitä ulkoluja.

Illalla lenkki ja ruoka nassikoille tuli jälleen kerran sisätokosta. Pippa oli niin kiihkoissaan, että haukahti muutamaan otteeseen. Ihana koirutyttö teki taas hienosti. Vain kaukkarit oudot, sillä en saanut sen viettiä laskettua, se kerkes tarjota vaikka mitä, kun luki mun eleitäni salamannopeudella.

Rokki tulee nyt ihanan voimalla sekä mun eteen istumaan että sivulle. Kontaktia se pitää hienosti mun kulkiessa. Tästä kontaktissa kävelystä tehtiin maahanmenoja, joista suht kaikki ok, mutta parilla vaan pysähtyi. Osasin sanoa iloisesti "oho", jolloin Rokkinen tuli mukaan takaisin, ilme kysyi mitä seuraavaksi ja menikin aavistuksen helpotetut hienosti. Osataan siis epäonnistua: ei kaada maailmaa vaan saa porostin uuden mahiksen yrrätä. Pysään jätöissä enkä mene kauas, tällaisia avitettuja tehdään niin kauan, että ne hienoja ja sitten vasta vaikeampaa. Mutta sitten otsikkoon: imutus (seuraamisen esiaste) meni lähes täydellisesti, Rokki oli upean raju, otti namia niin röyhkeästi että ihan puri mua käteen muutaman kerran. ;oD Uskomatonta, tällaisen porostimen kanssa haluan tehdä vaikka mitä juttuja! ;oD) Mahtava kiihkomies!