Pippa sai agiliidellä Liedon kisoissa kolmen startin verran, ekan tuomaroi harjoittelija Henri Luomala, virallisesti Katariina Virkkala, toisen Vesa Sivonen ja kolmannen Katariina Virkkala. Radat olivat ihan kivoja, mutta ei ollut lainkaan meen päivä.

Eka startti meni jotenkuten, ei hienoa ohjaamista, mutta saatiin suoritettua ja yksi rima alas. Siis vitonen. Seuraava rata oli ihan kamala, olin hukassa, Pippa tuli pois kepeiltä mun ollessa aikas kaukana, hieman tökki. Kolmas rata oli katastrofi. :o( Superkiihkeä Pippa karkasi lähdössä ja olin idiootti-minä niin yllättynyt, etten tajunnut lopettaa heti. Se sai tehdä muutaman esteen, liukastuin ja polvi sattui. Pip huitasi puomin ylösmenon, pyysin takaisin, tehtiin kunnolla ja sit ulos radalta.

Jäi paha maku. Parit viime kisat oon olut aika tympääntynyt. En jaksais millään odottaa, se ei oo kunnon nautintoa. En oo jännittänyt silleen kivasti, vaan eilenkin vain menin kentälle suorittamaan. Päätin, että käydään seuraavat ATT:n kisat 15.11., siellä Pippa saa sovittaa tulevaa mantteliaan, mutta Tampere 26.10. jätetään väliin. Me ollaan kisattu paljon, joten jonkinlainen väsymys tää kai on. Jännä, sillä reenaamisesta silti nautitaan :o)