Suhru oon mää, Pip ja Rok taitoeläimiä. Mulla on eilisen Nokian reisun jälkeen taas ollut sellainen olo, että mitä ihmettä tuota Rokkia pakotan omiin juttuihini. Toisaalta tottelevaisuushommelien pitäs parantaa suhdetta, mutta mua epäilyttää usein. Oliskohan viikon sisällä ollut ehkä viis pientä reenisessiota, joista  Roks nauttinut. Muutaman kerran oon antanut melkein heti periks, ja lopetettu alustan tai kepin jälkeen. Se on jostain syystä ihan intona noihin vehkeisiin, joten niillä saan sen tekemään hiukkasen jotain, et voi antaa homman olla. Tänään jäpä ei oo huolinut ulkona yhtä ainokaista namia. Hajut vie sitä ihan täysillä. Otan porostimen aikas tiukasti haltuun eikä se saa mennä haistelemaan eikä kuseksimaan. Piti siks iltakävelyllä yllättävän hyvin kontaktia, ku pyysi lupaa haisteluun. Onkohan mun pakko luovuttaa ja alkaa palkata kontaktista haistamisella. Teen sitä nyt jo jonkin verran.  Haisteliskin se vaan, mut kun oma pää meinaa räjähtää joka kerta sen alkaessa imeskellä kusia hangesta. Roks oli perjantaisella lenkillä aivan hulluna Mallaan, vikitteli sitä urakalla. Sen kiima on alkanut tänään, joten Rokilla oli hieman syytäkin yrittää.

Nyt iltaruuan Romppanen ansaitsi kivasti. Aloitin kepillä, et heräs. Pari ekaa naksausta se tekee reippaasti, mutta sylkäisee nappulat pois. Sitten se kai muistaa, et nehän piti syödä ja homma lähtee käyntiin. Aika hyvin se hamusi nappuloita. :o) Otettiin sivulla istu-maahan -vaihtoja. Pieni viive, että nousi istumaan, tosin vaatii välistä avitusta. Pitäs miettiä noi tarkemmin. Sillä on jännä tyyli liikkua taaksepäin. :o) Seuraamisentapaista tehtiin ja portsulla oli kohtuuilme, mutta katse pakkaa laskemaan namin nielemisestä. Pari kertaa sivulle ja pysymistä siinä, hienot. Eteenliimautumista, jossa naminhamuamista, aikas oikea meininki. Harkasta jäi hyvä mieli. ;o)

Pippa oli kiihkoelukka. Kaukkarit suht läheltä upeat, pysy ihan paikallaan. :o) Keppiä Pispukin sai tökkiä. Se on sitten nopea, ehti ryömimäänkin useaan otteeseen, ku naksutin huonosti mun kädessä ja naksaus kesti. ;o) Sivulle menoja ja muutama askel seuraamista tai käännöstä. :o) Noutokapulaa sitten, mutta jostain syystä Pip ei noukkinut sitä aina heti vaan poronen kerkis väliin. Varmaan mun asento oli sen verran outo (olin polvillani), et aussikka ei ymmärtänyt silleenkin voivan antaa mulle kapulan. :o)