.. ja kovaa nälättääkin. Annoin koiskuille iltaruuat, niin heti sen jälkeen Pip tuli mun luo, pisti pään jalan päälle ja riipaisevalla narinaäänellä kertoi suuresta nälästään. ;o) En ymmärtänyt heti, joten kysyin, mitä tarkoittaa. Pip johdatti mut keittiöön ja erittäin selkeästi kuono osoitti muonaämpäriin. :oD Ihan vain julmuuttani sanoin yhden aterian olevan riittävän aussietytölle.  Rokki sai vain hiukan, jos maha vaikka normalisoituis. Lääke taitaa tehota, sillä jokin aika sitten ulkona se pelkästään virtsi.

Takaisin Pispulaisen nälästä kurnivaan masulaiseen. Söin itse mangon ja jotenkin onnistuin jättämään roskiskaapin oven huonosti. Pippa siis avasi oven kunnolla ja otti mangon kiven sieltä roskista ja tuli näyttämään mulle herkkusaaliinsa. :oD Mää oon tunnetusti nuiva eikä mun mielestä mangon kivi oo koirustajalle kaikista parasta ravintoa, joten pyysin Pippendaalia antamaan kiven mulle ja annoin sille vaihtariksi nappulaa. ;o)

Tänään käväisin Pipsuliinin siskon Rillan blogissa. Mahtaa olla siskokoirallakin nälkä, jos kertta vyötärölle senttejä kertyy, sukuvika. :o) Pippa itse asiassa ei oo kovin runsaassa lihassa, viimeks 21,2 kiloa, mutta pikkasen vois toki keventyä. 17. päivä saa hieroja sanoa, onko Wisp sopiva vai tarttisko jotain tehrä. ;oP