Alkoi broiskun siivet loppua, joten mun piti tehdä keikka Nellin kanaherkkuun. Kukakohan meinas onnessaan repiä villahousus, kun kannoin sisälle 8,5 kiloa broiskun siipiä, viitisen kiloa karitsan luita, posssun sorkkia, jauhista ja sydämiä! ;o) Pip otti ruokaliinapyyheliinansa ja tanssi sen kanssa oikein antaumuksella :o) Annoin sille pikku palan karitsan luuta, mut nassi halus ehdottomasti tulla mun kanssa kylppäriin erottelemaan ja pussittamaan siipiä. Ois hamunnut siis rasvaisempaa luuta. Broiskua ei tarjoiltu, ni mun laittaessa siipipussit pakkaseen, nautiskeli Pippanen karitsan luunsa :o)

Pipan ruokasysteemit on viime aikoina hiukka muuttuneet. Helppouden takia oon antanut sille kerran parikin viikossa nappuloita, jotta reissuun lähteissä voi helposti ottaa vaan niitä mukaan. Tää vissiin ei oo järkevää, että pääosin raakaruokaa ja pikkusen nappulaa, mut Pipan vatsa ok, ni kai se sille sopii. Mun olis tarkoitus olla joskus reipas ja uusia Pipan kotisivujen ruokaosio ja siirtää se tänne blogin puolelle. Siellä on jo tosi vanhaa tietoa. Jos Pip sais edelleen syödä silleen, painais se ehkä 40 kiloa nykyisen 20-21 kilon sijasta :o)