Eilen testattiin uusi planeetta-lelu. Sen sisältä oli kiva ottaa keksi. ;oD Ja uusi makuualusta on superihana ja tosi iso, mahdanko raaskia viedä autoon.

Rokki voi hyvin. Vieras ei huomais siitä mitään, vain pebassa pieni ajeltu kohta. Muutaman kerran Vonsp on miettinyt, pitäskö putsata ite haavaa, niin olen sanonut vain pöppöp ja jättänyt siihen. Kiltti poikanen. :o) Antibiootit menneet hyvin alas, vaikka ensin pitää olla "kajoatko minun pienen sairaan eläimen suuhun" -ilme. ;o) Särkylääkepurutabletit jopa hyviä ja Pippa on mustis, kun ei saa. ;o) Ruoka maistuu ja tehtiin kunnollinen kävely valoisaan aikaan. Kakkiminen ei satu, joten kaikki siis hyvin. Eilen näet vähän sattui, taisi unohtua panna tänne. 

Mutta Rokki on kipeä, hellyydenkipeä! ;oD Se selvästi hyväksikäyttää mua, mut käyttäkööt muutaman päivän. Istuin esimerkiks telkun edessä ja yhtäkkiä määrätietoisesti pantiin koiranpersaus mun syliin ja otettiin vaateliaasti rapsutusta. Pippaa vähän ärsyttää, joten ei saa antaa Roksun kauheasti sikailla, ettei tuu kränää koikkusille.

Pipalta löysin punkin, joka sitten olikin tissi. ;o) Mun varmaan pitää pesasta Pispulainen, kun sillä on ens viikolla hieronta.

Pähkäilen vaikeitten ihmisten joululahjojen kanssa. Löytyi ihan ok wwf:n nettikaupasta ja myös Punaiselta Ristiltä löytys kivoja. Tuosta kun jatkaa Hyvän mielen lahjoitustuotteisiin, niin useampikin potentiaalinen mahis.