Olin siis ite järkkäämässä, ei kisaamassa. Pip sai olla kotona yhdeksän tunnin päivän nukkumassa. Olin näissä tokoissa vastaava koetoimitsija ja liikkeenohjaaja. Mun huono puoleni on, etten osaa delegoida :o( Mulle tuli ilmoittautumiset, kirjottelin lappuset valmiiks, hankin tarvittavat kapulat, ruusukkeet sun muut romppeet, järkkäilin hiukka kaikkea. Toki sain apuja, mutta hiukan enemmän olis pitänyt niitä pyytää, pakkas stressaamaan. Mielestäni koe oli ihan onnistunut, kiitos kaikille kokeessa töissä olleille, jos luette tätä!! ;oD

Mulla oli toka liikkeenohjaajakeikka ja ekan kerran myös voittaja- ja erikoisvoittajaluokkaa. Jännitin aikalai. Tuomari Ilu on tosi luonnikas tyyppi ja mun käskytys sujui suht hyvin, joten jännitys alkoi onneks niukentua :o) Tottakai tuli tehtyä pieniä mokia, mutta niistähän oppii parhaiten. Kokeen järkkääminen on kaikkinensa kivaa, mut varsin puuhakasta näin huonolle "nakittajalle".  Ehkä taas joskus uusiksi, kun tästä toipuu :o)

Kokeen jälkeen kotiin palattua mun tieteellinen puoleni päätti tehdä eläinkokeen. Eläimenä toimi tieteskin Pip ja kiistattomasti tuli todistettua, et koirat tykkää kermavaahdosta ;o) Söin sitä itekkin mansikoitten kanssa, nam. Kyl joskus pitäs päästä nauttimaan tota mansikka+kerma -herkkua Wimbledoniin, olis perinteinen herkuttelu.

Mun selkä oli päivän seisomisen tai niukan kävelyn takia arka, ja päätin lenkittää Pipan uimalla. Ja kuuman säänkin takia uiminen houkutti mua :o) Joessa ei oo enää uintikieltoa, ja se olikin jo ihan normaali, (en kyl käyny vilkaisemassa, oisko alkuviikosta näkynyt öljyä). Me tehtiin ennätys: uitiin paria minuuttia vaille kolme varttia ;oD Pippa veti taas pienen hylkeen lailla, pari kertaa heitin sille palloa kaukana rannasta. Ite uin ihan koko aika, nassi kävi pari kertaa rannalla joko pikaisesti panemassa jalat maahan tai purauttamassa turkkia. Se on alkanut uida aika lähellä mua, ihan ku painostas mua johonkin suuntaan, mut tarkka se on, ei pienintä kynnen kosketusta tuntunut. Kunpa ei tulis ikävää sinilevää, et sais jatkaa tuota nautintoa vielä jonkin aikaa :oD