En halua tänne blogiin kommentteja, jos en tunnista kirjoittajaa tai ei ole jotain yhteystietoa!! Poistan sellaiset. Ja tarvittaessa teen blogista salaisen. Tutut voivat pyytää silloin salasanan.

Tiedän itsekin, että olen itsekäs koiraharrastaja. Seurassa toimiminen ei ole mulle mikään kutsumus. Oman koiran kanssa tekeminen ja ajan viettäminen sen kanssa on kaikista tärkeintä. Myös oma työ on tärkeämpää kuin koiraseurassa toimiminen. Jos vedän seurassa koulutuksia ja olen mukana järjestämässä kokeita, tahdon kyllä vastineeksi harjoitusta Pipallekin. Seurailen siis tilannetta, mitä muissa seuroissa tapahtuu, esimerkiksi hakutreenit kiinnostais aikas paljon. Ja kateellisena huomasin, että RKS aloittaa flyball-harkat!!

Harmittavaa tämä toukokuu, kun töissä on niin kiireistä, että ei tunnu ehtivän mitään. Pipan lenkit ovat olleet tavallista lyhempiä, enkä ehdi harkata sen kanssa riittävästi. Se onkin kiitettävästi siivoillut eli kantanut meillä sisällä kotona erilaisia roskia ja vaihtanut ne namiin.

Ja muuten edelleen koti on aivan vaiheessa, olis pakko pian keritä siivoamaan ja järjestämään, että vois hankkia vaiks sellasen ylellisyyden ku keittiön pöytä :o)

Pipan kasvattajalle jo kerroinkin tätä, että Pippurista on tullut röyhkimys, meillä on johtajuusongelma tai sitte mää oon vaan typerä. Oon muutaman kerran antanut Pipan avata leikkelekinkkurasian ja syödä viimeisen siivun. Mulla on paha tapa syödä telkan edessä ja niin tein tässä eräskin päivä. Menin mainoskatkolla käymään jossain ja sitten aloin tehdä voileipää siinä telkan eessä. Meeturasia ei ollut missään!! Kysyin Pipalta, et tietääkö. Se tuli mielistelemään mua, ja kun pyysin näyttämään sen, vei Pip mut tiskipöydän viereen. Tiskipöydällä oli Pipan broiskun siivet sulamassa, ja se selvästi kysy, että olisko jo ruoka-aika :o) Ei sit ollu ruoka-aika, ja tyhjä meeturasiakin löyty keitttiön ja eteisen välistä. Onneks rasia oli ihan lopuillaan, mut silti nassille maistu vesi seuraavana yönä suhteellisen hyvin :o) Ei noin pöhkölle voi ees suuttua tollasesta omasta mokasta. Mitä siis tästä opimme: meetu haisee liian hyvältä ;o)