Viikonlopusta muuta erikoisempaa kuin, että kuumaa piisasi, ja olin HPSH:n pk-kokeissa henkilöryhmässä. Korkeista suojakertoimista huolimatta nahka alkoi pikkasen punottaa.

Tuulan koirulaisten kanssa on taasen lenkkeilty. Roks ollut aikas kesy ilmeisesti kuumuuden takia.

Harkkasista mainittakoon, että Pippa on tosi hyvin tottunut peruuttamaan mun jalkojen väliin, mutta jos alkuun vaadin siltä liian vaikean, menee koko homma yllättävän epävarmaksi. Jatkamme tätä pakitusta. :o)

Roksunterin puuhatiistai oli raju, sillä hellettä riittää. :o/ En tykkää yhtään. Tottis KoiraKioskilla meni ok, pikkasen Ronspu pakkas tympääntymään. Seuraamispaikka useimmiten ok. Tajusin, että mää meen Rokin mukana eikä päinvastoin, ku mua haittaa hiukan väljä seuraamiskohta. Sieltä suhastiin taas agilityyn AgilitynLumoon. Taas täytyy todeta, että hitsi kiu Tero osaa kommentoida kivasti ja antaa vinkkiä. Rokki-repukka joutui odottelemaan kuumassa autossa ja kuumuus kiusasi. Onneks halli oli tosi viileä. ;oD Ens kerralla otan kevythäkin mukaan, ni saa portsu olla viileässä väliajatkin. Porosen vauhti ei ollut huimaava, mutta ei onneks superhidaskaan. Sitä piti hiukan kuumentaa. ;o) Mun paikalla on väliä, taas vedätin silleen ku Pippaa muinoin, ni ei kulkenut yhtä hyvin ku toisella toistolla mun ollessa Teron ohjeistamassa paikassa. Keppejä koklattiin, mutta tarvi apua, ku tuolla ei oo vinoja. Koklattiin meille uudenlaisilla kahdella ja neljällä kepillä, jotka oli kahden setissä ja sopevan helposti aseteltu. Hienosti Roksu etti oikeat välit noista helpotetuista. :o) Mua pelottaa, sillä kurssilla olevalla nartulla alkanee pian kiima, ja harkkaan saa kuulemma tulla, jos käyttää juoksuhousuja. Mua pelottaa oma käytös, että jos Roks sekoaa haisusta, ni tajuanko jättää homman sikseen vai yritänkö vääntää vaan. Ronspu kun on sitä sorttia, että virheitä en oikein sais tehdä.