Mun nilkka on edelleen kipeä, mut hirudoid taitaa onneks auttaa. Milloin mahtaa turvotus laskea, kun en voi panna nilkkaa kunnolla lepoon. :o/

Tottelevaisuusharkkaa taas sisällä ja pienesti ulkona. Rokista mainittakoon, että se on tosi innokas, mutta siitä ei kuulu silti mitään ääntä. ;o) Ja jätöissä se on alkanut hiukan kuunnella mua. :o) Pippa on niin intona niukan harkkaamises takia, että tänään kaks noutoa, joista ekalla lähdössä kiivas haukahdus ja tokalla murinaa kapulalle. Onneks meillä ei oo kisatavoitteita.

Agility on ollut kauheaa. Keskiviikkona mentiin kentälle reeniryhmien jälkeen Tuula ja lagotot ja mää Rokin kans. Homma alkoi hienosti, sillä Roks meni keinun ekaa kertaa ihan ite ilman pehmusteita. ;oD Sitten loppui kiva. Parit hypyt ok, kovaa putkeen ja jäi sinne ja se perkule kusi kinne. :o( Vähemmän kauniisti vein kusiviskurin häkkiin ja koitin koota itteäni. Roks tuli putken puhdistuksen jälkeen vielä pikaisesti tekemään sitä, ettei jäis traumoja. Luottamus nolla ja heikkohermoisella matella ketutus päällä, ni tulos onneton eli Rokki pelkäsi putkea ja mua. Mahtaisko paltereitten poisto niukentaa tota ainaista kuseskelua, ei meinaan kestä oma hermo.

Perjantaina oli meen oma agireeniryhmä eli Tuulan lagotot, Suvi ja kaks T:tä sekä Johanna kera Hallan. Olin töissä kuuteen ja kerkesin kentälle noin puol seiskaks. Ohjeistin kamut, et oon hirveän väsynyt ja jos mun pää pimahtaa, ni pelastavat pienen pororaasun. Ihme kuitenkin tapahtui! Rokki aloitti rajulla, kovaäänisellä ja reippaalla keinulla, jossa ei ekaa kertaa käytetty apulaista, uskomatonta. ;oD Puomi tosi hieno myös. Muutamia hyppyjä ja putkeen. Pojulla oli oikea meininki, etsi esteitä ja hyvä vauhti, ei haisuakaan edellisestä fiaskoharkasta. :oD Tokasessiossa vinokeppejä neljä hienoa toistoa, välissä toki yks mun söhräys. Serpentiinireeniä tekivät muut ja me otettiin sieltä minimaalisia pikkupätkiä ja leikittiin innolla supikoiralelulla. ;oD Pelkäsin pahinta, mutta todella onnistunut reeni!  Ehkä ei ihan vielä kumminkaan lopeteta. ;o)