Tänään taistelivat WeCA, PAHA, RKS, UPK, ÄSKK ja meen seura alueemme epävirallisesta agiherruudesta. Äetsä voitti ja me tultiin kakkosiksi. Rokkikin keräsi hienosti pisteitä seuralle. :o)

Aamulla mulla oli flunssan takia niin tökkö olo, että jouduin troppaamaan ihan kunnolla. Olo onneksi niillä helppasi. Minien ja melkein koko medien kisojen ajan olin töissä. Ehdin hyvin lämpätä Roksuttajaa maksien alettua, sillä me oltiin joukkueen viimeisenä. Porostin herkutteli mustikoita metsässä ennen omaa suoritusta, ja tämä superfood taisi olla aika toimivaa! Rokki oli kiihkeä ja innokas sekä suoritti radan rivakasti ilman virheitä. :oD Se haukkui äijästi lähdössä ja asenne jatkui loistavana loppuun asti. Myös kontakti meni laillisesti, vaikka nyt niitä ei harjoitellakaan, koska naksutellaan laatikolla 2on2off. Olin muutamassa kohdassa inan väärässä paikassa, mutta en silti onnistunut pilaamaan portsun suoritusta. Ihanneaikaan vaadittiin nopeus noin 3,8m/s, joten vauhti oli varsin siedettävä, sillä meen aika oli muistaakseni -1,78. Mun flunssa kiusasi. Pruukaan kannustaa Rokua radalla tosi paljon ja äänekkäästi, niin yhdessä kohtaa sattui kurkkuun jo ihan kunnolla ja juokseminen tuntui oudolta. Onneksi Romppanen kuitenkin paikkasi mua ja saatiin aikaiseksi upea suoritus, jolla päästiin sijalle 4. :oD olin hirmutyytyväinen meidän rataan, sillä Ronspu keskittyi täydellisesti rataan ja muhun unohtaen täysin yleisön ja vieraat koirat. Ihana kokemus!

Meen perjantain harkkaryhmä oli ilmiömäisen tehokas. Mineissä Tyty nappasi kolmossijan huiman nopealla ajalla  tuloksella 5 ja medeissä Malla oli viides myös tuloksella 5. Rokki teki meen seuran ainokaisen ihanneajan alittavan virheettömän radan. :oD Ylpeä olen kovin. ;OD)))) Täytynee jossain välissä juhlia meen reeniryhmän upeutta ja taituruutta. ;oP