Rankkuuden tunne on lauman ihmisjäsenen flunssaisuudesta johtuvaa, mitään oikeasti rankkaa ei olla tehty. Koirarepukat eivät edelleenkään ole päässeet metsälenkille. :o( Keskiviikkona Rokki kävi AginLumon harkoissa, joissa koitettiin suunnitella pikkupätkiä ja niihin palkkapallo. Mua yskitti eikä ihan parhaiten sujunut, ja seuraavana päivänä olo oli selvästi huonompi.

Ulkoilu 10-20 minuutin laiskoja kävelyjä metsän reunassa tai radan varressa. Oon päästänyt Rokin irti muutaman kerran, jos leikkis Pipsin kanssa: leikkivät eikä porostin löytänyt karkaamiseen houkuttavia haisuja.

Pientä surkeaa aussia pidettiin nälässä ankeitten röntgenkuvausten takia ja sen jälkeenkin annettiin niin niukka safka, että pakko täydentää ite. Yhtenä päivänä tulin töistä ja keittiön lattialla oli kuin viivottimella tarkasti linjaan laitetut muonansäilytyskippa, kipan kansi ja mitta. Napuskaa Pip oli nauskuttanut onneks vain päälle puolisen litraa. Ei tarvinnut vaihtaa vähitellen biomillistä   eukanubaan, nyt män kaikki biomillit ja tarjolle pelkkää eukaa. Tosin nappulaa oon viime aikoina antanut äärimmäisen harvoin, muutaman napuska namiksi taitavista suorituksista.

Eilen ja tänään olin Porissa UPK:n järkkäämällä TOKOn koulutusohjaajakurssilla. Sen veti Riikka Pulliainen, josta pidin kovasti. Oon hirmuisen innoissani, kunpa tää tokokiinnsotus nyt säilyis pitkään. :o) Kovasti haluan alkaa tehdä omien rekkusten kanssa ja odotan kesää, että vedän tokoryhmää. Temppujakin kurssilla hiukkasen harjoiteltiin eli Pippakin sai tehdä jotain pienesti. :o) Ens viikonloppuna on vielä toiset kaks päivää.