3,5 kuukauden tauon jälkeen oli ihan hirveän kova jännitys ekaan kisaan mentäessä. Pippakin oli muuten tosi kiihkeä, haukkui ihan hirveästi mun jättäessä sen ekan startin lähtöalueelle istumaan. Tokalla kerralla en meinannut millään saada sitä istumaan. Olin hiukan pettynyt, sillä odotin kovasti Katarina Virkkalan ratoja. Kakkosissa näet kisattiin hänen tosi kivan haastavilla radoilla. Nyt oli kumpikin rata tuomariharjoittelija Anne Huittisen käsialaa ja hän tietty tuomaroikin.

Eka rata näytti heti siltä, että ikinä en saa koikkulaistani kääntymään niin pienissä tiloissa enkä sitten saanutkaan. Yks rima tippui ja heti alussa törmättiin oikein kunnolla. Pelästyin jo, miten kävi, mutta Pippa onneksi parani turkin purautuksella ja matka jatkui :o) Ihmeesti selvittiin ahtaisa kohdista, mutta sitten mulle tuli pieni katko, miten rata menikään ja silloin Pipsu kerkis hyppäämään ylimääräisen aidan. Pip kuunteli upeasti, teki mahtavat kontaktit ja irtosi hyvin :o) Hyvä hylly ;oD

Toka rata näytti helpommalta ja sitä se ehkä olikin. Yhteistyö pelasi, mutta yhdella aidalla mun ajoitus ei toiminut. Huusin Pipalle käskyä riman päällä, joten yllättäin se tippu. Just tästä muuten Salme huomautti mulle ja käski reenata. Reenihän menee toki ok, mutta kisatilanteessa ei mun hermo pidä. Toinen virhe oli okserin taaemman riman tippuminen, siitä en suostu ottamaan syytä niskoilleni :o) Taas Pip teki upeaa rataa ja mitkä kontaktit! Meen periongelmaa eli turhia kaarteita tuli tehtyä jonkin verran kummallakin radalla. Toka rata oli aikas kiva ja haasteellinen :o) Tulos kymppi ja joku sekka miinusta. Hyvät kisat, vaikkei tuloksellisesti :oD