Taas olen ollut vähän huono koiraihminen. Töissä on älyttömästi hommaa, ni koirat jää vähemmälle.

Maanantaina ei sitten mentykään näyttelyharkkoihin. Oltiin kunnon metsälenkillä Tuulan kanssa. :o)  Rokki oli vapaana ja aika kaukana, mutta vaikka se kulke omia polkujaan, pitää se silti silmällä mua. Tänäänkin taas oltiin lagottojen kanssa Järilän mettissä, ni mentiin Pipan kanssa piiloon ja joka kerta Roks löytää tosi äkkiä. Lumi on sulannut nopeasti, metsässä on edelleen kyl joissain kohdissa varmaan reiteen asti. Koirien kanssa siis lähinnä vain lenkkeilyä.

Tiistaina Rokki oli Koirakioskin tottelevaisuudessa. Se repukka piti päätä vinossa, liekö tuntunut karva tai vahatulppa ikävästi korvassa. (Sillä vaan joskus on tuollaista, joskus vein lääkärillekin, mut ei siellä mitään oo.) Korvasta huolimatta se teki varsin hienosti. Seuraamista ja hyppyä lähinnä. Kotoharkka pari pikaista sessiota sisällä ja kerta silleen ulkona, et toinen oli odottamassa sidottuna puuhun. Kivasti menee tottisjutut. Pippa tietty tehnyt meen tanssiliikkeitä kans. Oon hirveän väsynyt ja stressaantunut koeviikosta enkä ehdi kunnolla nukkua, joten monena päivänä on ollut parempikin olla harkkaamatta. Mulla on ollut pilli mukana metsällä, ja luoksetuloa pillillä onkin tehty paljon. Se toimii upeasti. :o) Ja oon kattonut metsää sillä silmällä, että pian voi alkaa tehdä jälkeä. Isoja alueita alkaa jo olla melkein lumettomina. :o) Pipan kuonostin pannaaan taas pitkään iskuun, varmaan nassi nauttii. ;oD

Varasin Rokille paikan AgilitynLumon kurssille. :oD Se alkaa joskus ens kuun puolella. Rokilta lähtee nyt karvat peffan päältä ja edelleen se on karvattomana melkein kapisen näköinen. Nutrolinit on jossain matkalla, sain jo numeron, jolla seurata paketin saapumista. Pipan korvassa on edelleen hiukan eritettä, mut vaikuttas pikkasen rauhoittuneen. Oon alkanut miettiä, viitsisinkö alkaa keitellä koirille puuroa. Ne on ihan hulluna aamuruokaan, ku siinä on nappulan lisäks lihaa. Täytyy miettiä.