Ei pistänyt tiistai kunnolla kampoihin maanantain puuhastuksille, mutta on me sentään jotain tehty. ;o) Ihan pakko todeta, että loma sopii mulle hyvin. ;o)

Olen tänään soitellut. Huomenna mennään ostamaan autoon talvea varten lämpimät lampaan taljat. Finngreyn uutta pantaa ei päästä katsomaan tai sovittamaan minkäänmoista. Tarvii vielä hiukan arpoa, ja sitten pitää vaan kuvailla puhelimessa ja tilata korppusille sopivat ja mun mielestä täydelliset pannat. :o) Pipan kasvattaja  kuvasi omia agiaitojaan, ja huomenna pohditaan veljen kanssa, josko saatais sellaiset meillekin värkättyä. ;o)

Pitkäksi venyneen aamun jälkeen lähdettiin Kokemäelle kauppaan. Tokmannilla oli edukkaasti siankorvankorvikkeita. (Best Friend Piggy possunnahkakorvat) :o) 20 kipaletta 4,54, joten niitä nauskutellaan meillä ahkerasti. Kotona piti muka siivota, mutta aliskoteltiinkin vaan. Viiden maissa treffattiin Tuula ja lagotot. Pippa esineruutuili, kun oltiin metsällä hiukan ennen lenkkikavereita. Innokas hömpylökoira. Tehtiin reipas lenkki. Rokki sai olla koko lenkuran pitkästä aikaa kuonopannassa, ja se olikin kiltti pikku polle sen kanssa. Mulle tuli lenkin lopuksi tekstari, että bookplussan tilaus on saapunut siwaan. Oon ihan hulluna Kamut -sarjakuvaan, ja niitä olikin postipaketissa jokunen. ;oP. Mutts Shelter Stories: Love. Guaranteed on aivan ihku, siinä on niin ihania elukoita ku voi. 

Iltaohjelmassa oli koirien pesu. Kumpikaan ei ollut mikään varsinaisesti likainen, mutta pientä koiramaista haisua niissä toki oli. Niitten pesuaine on mäntysoopa, joten nyt mulla on kaks puhtaan maton tuoksuista koirulaa. ;o) Pip kesti pesun normaaliin tapaansa, ei tykkää, mut nätisti antaa vaahdottaa ja hieroskella turkkia. Ronspua en olekaan tätä ennen pessyt (vain tassujen huuhtaisuja tehty), mutta yllättävän hyvin se sujui, hienosti jaksoi olla paikallaan temppuilematta. Roksun ilme sanoi yök, kun se korvat lerpallaan seisoi ja toivoi mun lopettavan pian. :o/ Karvaa irtosi runsaasti kummastakin.

Pesun jälkeen sisätokoa, jossa kumpikin oikein taitavia. Pipasta mainittakoon kauniit lähikaukkarit. ;oD Rokin kanssa on tehty liian harvoin, joten mun täytyy kayttää uudelleen apuja kuten seinää sivullemenoon, et saadaan täydellisiä suorituksia. Innokkaasti Rok teki kaiken, jätöt jo melkein oikeanlaisia. :o) Paikallaan käännökset varsin mallikkaita, taituriportsu.