Aamulla lähdettiin Tuulan sakin kanssa taas metsälenkille. Ja Rokki oli aivan uskomaton! :o) Mulla on uusi poroliini! Sille näköjään teki superhyvää, että oltiin eilinen ilta kahdestaan maailmalla. Se tuli vähän väliä mun luo, ja ihan superinnokkaasti mun kutsuessa. Poju oli koko puoltoista tuntia irti, eikä tietoakaan nuoren itsenäisen miehen omista seikkailuista! Se tuli kihnuttamaan mun kylkeen ja kovasti olis halunnut haukata mun kintaasta. :o) Kun Pippa harkitsi pienenpientä juoksupyräystä Leksun kanssa, halusi Rokki olla mun kanssa, ennenkuulumatonta! Mikä kontaktihaluinen pieni porostin, mun sydän halkeaa onnesta. :oD

Aamulenkistä mainittakoon vielä tuskainen osuus eli eilinen luunautinto tuntui. Kumpikin kakki monta kertaa, ja varsinkin Rokilla oli kovin kovalla. Tänään Roks sai ensi kerran eilen hankittua lohiöljyä. Se on pakastimessa säilytettävää versiota. Pistin siitä lusikallisen kraanasta tulevaan kuumimpaan veteen, mihin se sulasi saman tien. Nappulat vielä tuohon öljyveteen ja Rokki nauskutti tyytyväisenä. Pippa valitettavasti ei saa lisärasvaa, pitäisi repukalle hankkia niukkarasvaisempi muona seuraavaksi ruokasäkiksi.

Huominen näyttää huonolta, sillä yöksi on luvattu Turkuun -15. Tänään aamulla oli n. -14,5 yhdeksän aikoihin ja parissa tunnissa laski kolmisen astetta. Janitan pakkasraja agiharkkailuun on -10 eli ihmelämpeneminen pitäisi tapahtua, että sinne päästäisiin, kun meen aikakin olisi jo niin aikaisin ku kello 11 :o/.