Uskomaton tuuri: oon saanut maailman kaks ihaninta koirua. :oD Mutta en oo ollut lainkaan niitten arvoinen parina viime päivänä. Oma stressi ja päänsärky vaikuttaa liikaa, ja ärisen Wispulle ja Vonspulle, vaikka aihetta ei oikeasti oo. :o( Eilen koiskut ansaitsivat iltaruokiaan tekemällä sisällä juttuja. Pippa oli niin yli-innokas, että mun meni hermo. Se oli niin likellä ja tiellä Rokin vuorolla, että sanoin  sille tosi rumasti. Yritetään tällä hetkellä sellaista saada tehtyä, että Pip seisoo mun  edessä, meen nokat samaan suuntaan, ja siitä se peruuttaa mun jalkojen väliin. Yllättävän vaikea. Saatiin eilen siihen asteeseen, että sen peffa oli mun polvien kohdalla ja siitä peruutus. Tänään jatkettiin, ja nyt se oli pari senttiä edempänä. Onneks nyt mun järki sanoi, et paras lopettaa ja heitin lopun ruuan kuppiin. Rokki tietenkin seuraa. Sekä silleen, että sen ollessa kontaktissa käännyt n iin, että se on seuraamiskohdassa. Yritän muistaa pistää siihen kehotussanan. Tehdään myös sitä, että perusasennosta tuijottamista seuraa-kehotuksen jälkeen. Ja minimaalisia askeleitakin otettu. Kyl edistyy hitaasti, ku mun oma mieliala ei ole se mikä pitäs. Innokkaasti Roks tekee, mutta pitäs vaan saada enempi toistoja. Rokin kanssa tarvii olla niin varuillaan, ku en usko, että se enää tekis mun kanssa mitään, jos pimahtaisin. Pakko siis tehdä tosi vähän, ku ei hallitse itseään täysin. Jospa mun olo tästä helppais, työpäiviä on enää nelisenkymmentä jälellä ennen kesää. ;oD Sit nukutaan ja rauhoitutaan. :o)

Pipan synttäreihin on tasan viikko! :oD Mitä ihmettä keksin hömppäläiselle!? ;o) Ehkä ostan sille hyvää lihaa ja annan sen jälestettäessä jälkikepeistä. Sitä Wisp ainakin arvostais. ;oP Tai sitte lähdetään kaksin Poriin ja käydään hönkyämässä parissa eläinkaupassa. ;o)

Nutrolin-paketti tuli tänään. Muutaman päivän saavat vielä syödä lohiöljyä, ja sitten korkataan nutroliinit.

Rokki oli eilen ja tänään koko tunnin pituisen lenkin vapaana, ku oltiin Tuulan sakin kanssa mettässä. Se menee omia polkujaan, mut ei onneks kauhean kauas. Meen vakimetsässä on hirveän harvoin liikennettä, sikskin uskallan antaa porosen viipottaa.

Ja koska huomenna on kaupat kiinni, oli pakko käydä pienesti hamstraamassa. Ostin paketin lihapullia jan rekkuset meinas repiä villahousunsa, ku niin olivat intona niihin. :oP Mulla oli siis metsälenkillä lihaspullerinpalasia namppana. Eilen lagottoja ootellessa piilotin autoparkin viereiseen metsään käpyjä ja hanskoja. On noi korppuset niin erilaisia. Pippa menee täysillä, ja Rokki on harkitsevainen (jos ei ota tehtäväks olla Pipan varjo). Rokki jopa löysi muutaman mun hajuisen kävyn, ku se raaski haistella. :o)