Ollaan nyt aamuisin tehty vähintään tunnin kävely, ja että osaakin olla ihanan virkeä olo itsellä koko päivän. Aika pian kävelyn jälkeen ruokin karvanassit, ne rauhoittuvat kivasti. Tuntuu sopivan meille. :o) Oon pitänyt koirusia kulkemassa mun perässä, Pippa on mielellään peesissä, Rokkia kiinnostaa niin pal kaikki että vaikeampaa. Aamulenkki tehdään kevyn liikenteen väylillä, ja likellä kulkee autoja. Rokkia edelleen jänskättää ohikulkevat autot. Pyrin ite olemaan liioitellun rauhallinen, tosi itsevarma ja suoraselkäinen. Lisäksi koitan hymyillä koko aika, ni omat kireydet ja ärsytykset katoaa. Tälleen oon huijannut Rokkia reippaammaksi. ;o) En uskalla oikein puhua sille, ettei saa siitä tukea pelkäämiselle, tätä rohkaisevaa esimerkkiä sille koitan näyttää.

Pippurilla oli eilen hieronta. Minni löysi sieltä jälleen kerran jumeja. :o/ Ne saatiin onneks työstettyä tällä yhdellä kerralla. Ei löytynyt mitään varsinaista vikaa, eli mikä nuo jumit aiheuttanut. Täytyy vaan jännittää Ventelälle menoon saakka. Toivottavasti löytyisi jotain korjattavissa olevaa. Pippa ei ole viime päivinäkään ontunut. Tänään ne oli kumpikin auki metsällä, sanoin kyllä Pipalle, ettei ole toivottavaa revitellä. Hierojalta saatiin ostettua msm:ää, jota alan antaa viikonloppuna, mua näet varoitettiin sen voivan pistää mahan sekaisin. Saapi nähdä, pistääkö.

Pientä sisäharkkaa tehty, ei erityistä mainittavaa siitä.

Mun piti liikkuroida sunnuntain tokossa, mutta tieto ei ollut kulkenut koetoimitsijalle, hankkinut toisen ja mua ei tarvitakaan. Pippa ja Rokki kiittävät tästä, meinataan tehdä pitkä nautinnollinen kävelyreissu sunnuntaina, seurana luultavimmin Tuula, Tara ja Leksu. :o)