Hiukan on tehty sisätottelevaisuutta tänään. Rokki on taas alkuun ollut kesy, mutta kepillä alkaa toimia. ;o) Kuulostaa pahalta, mutta pieni poronen herää ihanasti henkiin, kun venytän kosketuskepukan pitkäksi. :oD Päiväsellä puuhastaessa otettiin kolme seuraamista, joissa paljon naksauksia. Paikka piti kivasti ja kontaktiakin löytyi. Paitsi kun eräös söhrö tiputteli nappuloita. Iltaharkoissa sama eli herätys kosketuskepillä ja sitten seuraamista. Ekalla illan kerralla viitisen seuraamispätkää, joihin olen tyytyväinen, ilme kunnossa ja tekniikka. Illan tokassa suunnilleen saman verran toistoja ja onnasi hyvin. Näitten lisäksi kosketusalustaa, jota Ronspu läppäsi ihan kunnolla voimatassulla. ;oD Lisäksi tuolin kiertämistä, josta portsu innostui niin, että hengitti katkonaisesti huohottaen. ;o)

Pippa on tuonut mulle kapulaa. Aletaan palautuksilla, joissa se istuu kapula suussa ja kehotuksesta tuo mulle. Ja parin tällaisen jälkeen maasta poimiminen ja palautus. Jesh jesh jesh, ei mitään ääntä kuulunut taituriaussien palautuksista, mitä nyt innokas huohotus. :oD Seuraamiseen oon oikein tyytyväinen, sivuaskelien yhteydessä perusasento suoristunut. Kaukkareissa se-is ja se-ma  -vaihdoissa taas pikkasen enempi siirtymistä mua kohti. Pip teki kartion kiertämistä. Repukka näytti oudolta, ku en pysäyttänytkään siihen taakse vaan palattiinkin mun luo. ;o) Uusilla toistoilla se ei enää ihmetellyt. Ihmetystä sitä vastoin aiheutti pieni poro, joka tuli, kaatoi merkin ja toi sen mulle. :o) Pips teki myös kosketusalustalla pysymistä, jossa onnistuin nyt naksuttamaan selkeämmin, koska Pip ei tarjon nut ihan niin paljoa eri juttuja ku yleensä. Kosketuskeppiä kun muutaman kerran tökkäistiin, niin silloin Pip menee salaman nopeudella maahan, jos pallura on hiukkaakaan alempana. :o) ja se ryömioikin siinä niin kiihkeästi. Ei saa tuolleen kylmiltään ryömiä, ettei mee paikat jumiin. Pitäs ehkä tuota ryömimistä joskus palauttaa mieliin vaikka lenkillä joskus.