Töitä jälellä viikko ennen lomaa, ihan flaati olo. Se heijastuu myös kotiin eli mitään en saa aikaiseksi. :o/ Keskiviikkona vedin agiharkat, omilla koiruilla vain lenkkeilyä. Torstaina hurautettiin Porissa käymään, minkä lisäksi vain lenkkeilyä. Perjantaina Rokki oli agiharkkasissa. Se oli aavistuksen laiskalla tuulella, mikä johtui kai mun omasta epävarmuudesta. Eka kerta tänä keväänä oli selkeä ohjaamisharkka. Tuula ja Suvi olivat olleet Elina Jänesniemen koulutuksessa ja tehtiin sitä. Typerä-minä koitin tehdä vaikeaa rataa liian pitkinä pätkinä. Reenien loputtua tajusin, että tehokkaampaa olis tehdä vauhtirataa, siihen jokin ohjaus ja loppuun vielä vauhtia. Roks on sen verran hidas, että ei mun  edes tarvi tehdä sen kanssa mitään hienoimpia juttuja. Siispä malttia mulle! Ja ärsyttää, että oon niin kankea ja hidas, että tarvisin useamman toiston, että kunnolla tajuaisin ohjauskuviot, ja sitähän ei porostin kestä, voih. Ekalla sessiolla tehtiin pelkästään sitä haastavaa Jänesniemeläistä. Ronspun ilme oli ok, mutta ei mennyt läheskään parasta vauhtiaan. Tokalla sessiolla mentiin suoria ja hulluttelua ja hiukan vaan ohjauksia, ni johan meni kivammin. :o) Pippa sai tehdä pienoiset tokostus sun muut siinä jossain välissä. Tänään oltiin Närpiön näyttelyssä, missä Roks näyttelehti ja Pip sai tehdä seuraamista ja muuta kivaa. Se oli odottanut jonkin aikaa autossa, mutta hallitsi upeasti hermonsa, täysin kitinätöntä seuraamista. Jätöt ja luoksetulo myös hienot. :o)